vineri, 5 august 2011

Retete de vara - bauturi: Limonada cu miere si ghimbir

     Pentru zilele fierbinti de vara, aceasta limonada racoritoare si reconfortanta este alegerea perfecta! Si cum in Londra vara vine tarziu si sta putin, zilele acestea m-am bucurat din plin de soare si am savurat in fiecare zi aceasta limonada proaspata minunata! 
          Ideea o am de la un prieten, care saptamana trecuta imi recomandase un remediu pentru raceala bazat pe lamaie, miere si ghimbir, insa eu - incapatanata cum sunt m-am tratat cu aspirina si paracetamol si in loc sa imi prepar remedii pentru raceala, m-am apucat de facut limonada :). 


        Reteta este cat se poate de simpla: intr-o carafa de un litru am ras 2 cm de ghimbir, am adaugat zeama de la o lamaie si inca doua lamai taiate in bucati, doua linguri de miere si frunze proaspete de menta, am adaugat apa rece si gata! 
 
Se serveste rece, pe terasa, cu prietenii :). Enjoy!

5 comentarii:

  1. Super!Mai nou m-am "impacat "cu ghimbirul si imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Teo, spre rusinea mea, eu abia acum cateva luni am descoperit ghimbirul dar a fost "dragoste la prima degustare" :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bun e un pahar in zilele astea calduroase!

    RăspundețiȘtergere
  4. asta fac si eu pe week-end, maine chelesc tufa de menta:))
    te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihi, am chelit-o si eu pe a mea ieri :)))
      pupici draga mea, enjoy the week-end! :*

      Ștergere