marți, 18 octombrie 2011

French toast cu sirop de artar ...sau pita fripta-n ou "with a twist" [*lacto-ovo-vegetarian]

        De cele mai multe ori retetele simple sunt cu adevarat minunate, iar aceasta paine prajita in ou cu siguranta este una dintre ele. 
       Cred ca fiecare dintre noi a mancat cel putin o data paine cu ou, sau friganele, sau french toast sau pita fripta-n ou - cum ii spune prin partile banatului si mai cred ca fiecare dintre noi are reteta sa de suflet. Pentru mine, pita fripta-n ou a fost intotdeauna sarata, ba chiar de multe ori am pus  vegeta sau delikat in oul batut, si intotdeauna o prajeam in ulei. O serveam alaturi de o cana de ceai fierbinte si era perfecta pentru serile reci de iarna. 
        Astazi insa am hotarat sa incerc varianta dulce, pentru micul dejun si va pot spune un singur lucru: abia astept sa se faca iar dimineata!




Reteta este atat de simpla, incat o puteti face cu ochii inchisi! Pentru doua portii sunt necesare urmatoarele:
Ingrediente:
4 felii de paine alba (de preferinta paine mai veche)
4 oua
200 ml lapte
o lingurita de zahar
unt 
sirop de artar


        Am folosit paine pentru toast, veche de cateva zile, felii groase, taiate pe diagonala, pe care le-am inmuiat in ouale batute cu lapte si cu zahar si le-am prajit in unt timp de 2-3 minute pe fiecare parte, pana cand s-au rumenit. Le-am servit stropite din belsug cu sirop de artar, alaturi de un pahar cu lapte rece.
        Nu-i asa ca e simplu? 
Enjoy!
  

8 comentarii:

  1. mmmm sirop de artar! foarte, foarte bune au iesit. O reteta uoara, dar atat de gustoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa stii ca sie eu tot varianta sarata o savuram, dar mai auzeam pe ici pe colo ca cica ar fi si mai buna varianta dulce! nu am mai mancat de ani de zile, dar acum, gata, m-ai convins si o sa incerc! te pup cu drag

    RăspundețiȘtergere
  3. dragele mele, daca le faceti pe astea, sigur o sa patiti ca mine: o sa va placa atat de tare siropul de artar, incat o sa il mancati "pe paine" :)
    pupici si imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  4. La noi in casa e la mare cautare !!!! ;) Atat de simpla , dar atat de buna !!!! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate, draga mea: o reteta simpla si foooarte buna! De foarte multe ori mi s-a intamplat sa redescopar retete simple si am fost uimita de gustul lor extraordinar!
      Te imbratisez cu drag! :*

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. va pup si eu! Si subscriu: sunt taaaare bune! :P

      Ștergere