vineri, 17 august 2012

Vinerea fara reteta

        Postarea de astazi este fara reteta. De altfel nici nu stiu cum as putea sa compun o reteta pentru doua bucati de porumb pe care le-am prajit in tigaia de fonta pana cand s-au rumenit bine de tot iar pe final am adaugat doua bucatele de unt si sare grunjoasa, doar cat sa ii dea o savoare deosebita.
      Postarea de astazi este mai degraba un indemn: un indemn la simplitate, la intoarcere in natura, la lucrurile marunte si autentice care ne bucura sufletul! 
    Asa ca haideti sa ne bucuram impreuna de un porumb fiert sau copt, in cuptor sau pe gratar, cu sare sau cu unt - dupa gustul fiecaruia, desigur! 


Va doresc sa aveti un sfarsit de saptamana cu soare si bucurie! :)

2 comentarii:

  1. eu m-as bucura de un porumb alaturi de tine, chiar daca azi e luni. Dar de unde imi fac eu rost macar de o bucata??

    RăspundețiȘtergere
  2. scumpa mea, ti-as trimite eu de aici daca as putea :)
    hugs & kisses! :*

    RăspundețiȘtergere